دسترسی کاربر بی نام (عمومی) به لیست

1814 مرتبه0 answers1 دنبال کننده
0
Avahita.H 9 امتیاز Avahita.H پرسیده در

با سلام

در یک لیست ساده کاربر بی نام(عمومی)دسترسی های افزودن ، ویرایش ،حذف ،نمایش موارد را دارد کاربران داخلی نیز این دسترسی را دارند.وقتی با یوزر بی نام(عمومی) وارد لیست می شویم می توانیم موارد را در نماها ببینیم و افزودن مورد جدید نیز بلامانع است و کاربر بی نام می تواند افزودن مورد جدید را بزند اما یک مشکل پیش می آید فرض کنید کاربر داخلی یک مورد را وارد کرده این یوزر بی نام چون دسترسی ویرایش دارد می تواند مورد را ویرایش کند اما فقط برای دفعه اول یعنی یک بار ویرایش می کند دفعه دوم که می خواهد ویرایش کند از او authenticate می خواهد!!! اینطور به نظر می رسد که کاربر بی نام در هر آیتم لیست وارد می شود آن را خراب می کند دفعه بعد کاربر بی نام نمی تواند کاری در آن آیتم بکند.
مثلا آیتم های لیست زیر را که دو تا توسط کاربر داخلی وارد شده است و دوتا توسط کاربر بینام وارد شده را ببینید:(چون تصویر نشد آپلود کنم به شکل زیر نوشتم)
آیتم ایجاد شده توسط کاربر داخلی
آیتم ایجاد شده توسط کاربرداخلی۲
آیتم ایجاد شده توسط کاربر خارجی۱
آیتم ایجاد شده توسط کاربر خارجی ۲

از میان آیتم های بالا کاربر بی نام می تواند مورد یک و دو را ویرایش کند بدون اینکه پنجره احراز هویت بیاید حالا در نظر بگیرید آیتم یک را ویرایش کند و لیست به صورت زیر شود

آیتم ایجاد شده توسط کاربر داخلی_ویرایش شده توسط کاربر بی نام
آیتم ایجاد شده توسط کاربرداخلی۲
آیتم ایجاد شده توسط کاربر خارجی۱
آیتم ایجاد شده توسط کاربر خارجی ۲

وقتی به صورت بالا در اید دیگر کاربر بی نام بدون حراز هویت فقط می تواند آیتم شماره دو را ویرایش کند یعنی هرجا بی نام کاری انجام دهد دفعه بعد دیگر بی نام نمی تواند کاری کند!!!!!

مشکل مزبور روی تمام سایتهایی که از ابتدا روی فارم ۲۰۱۳ ایجاد شده اند و یا روی سایتهایی که از ۲۰۱۰ آمده اند و به روز رسانی بصری شدند به ۲۰۱۳ اتفاق می افتد یعنی تا قبل از به روزرسانی بصری درست هستند.
در ضمن فیچر lockdown که برای محدود کردن دسترسی کاربر بینام می باشد روی این سایتها غیر فعال است این مورد را چک کردم. روی سایت انگلیسی هم چک شده و همچنان این مشکل وجود دارد یعنی مرتبط بودن آن به فارسی ساز نیز بررسی شده است.

Attachments

ax1.png
×

ورود

آمار سئوال

  • فعال
  • نماها1 مرتبه
  • پاسخ0 پاسخ
  • دنبال کنندگان1 دنبال کننده