کارتابل درخواستهای سازمانی
با عرض سلام
من در بخش فناوری اطلاعات یک سازمان بزرگ دولتی
کار می کنم و پرتال داخلی سازمان با شیرپوینت ۲۰۱۰ پیاده سازی شده است
کار می کنم و پرتال داخلی سازمان با شیرپوینت ۲۰۱۰ پیاده سازی شده است
کارمندان سازمان درخواستهای متنوع زیادی دارند که از درخواست خدمات از بخشهای مختلف تا درخواست دوره های آموزشی و درخواست وام و مرخصی و غیره
برخی از آنها می باشند که هریک فرآیند خود را دارند حال با این شرایط آیا استفاده از کانتنت تایپها و داشتن کارتابل درخواستها خوب است یا روش بهتری هم هست؟
روش بهتر از نظر راحتی کاربر ،کارایی ، سرعت ، پیچیدگی و امکان توسعه پذیری !
یا هر بخشی سابسایت خود را داشته باشد و درخواستهای مرتبط با آن بخش یا اداره در منوهای آن اداره تعبیه شود؟
لطفاً جهت مشاهده پاسخ ها و نظرات وارد شوید و یا ثبت نام کنید
×