کارتابل درخواستهای سازمانی

9208 مرتبه3 answers1 دنبال کننده
0
مدیر سایت 52 امتیاز مدیر سایت این سئوال را ویرایش کرده در
با عرض سلام
من در بخش فناوری اطلاعات یک سازمان بزرگ دولتی
کار می کنم و پرتال داخلی سازمان با شیرپوینت ۲۰۱۰ پیاده سازی شده است
کارمندان سازمان  درخواستهای متنوع زیادی دارند که از درخواست خدمات از بخشهای مختلف تا درخواست دوره های آموزشی و درخواست وام و مرخصی و غیره
برخی از آنها می باشند که هریک فرآیند خود را دارند حال با این شرایط آیا استفاده از کانتنت تایپها و داشتن کارتابل درخواستها خوب است یا روش بهتری هم هست؟
روش بهتر از نظر راحتی کاربر ،کارایی  ، سرعت ، پیچیدگی و امکان توسعه پذیری !
یا هر بخشی سابسایت خود را داشته باشد و درخواستهای مرتبط با آن بخش یا اداره در منوهای آن اداره تعبیه شود؟
 
×

ورود

آمار سئوال

  • فعال
  • نماها1 مرتبه
  • پاسخ0 پاسخ
  • دنبال کنندگان1 دنبال کننده