گوگل، پژمان و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

سلام

امروز عصر توسط دوست عزیزم پویا کوشنده به کنفرانسی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دعوت شدم. سخنران این کنفرانس آقای پژمان دشتی نژاد بود. پژمان مدت یکسال کارشناس شرکت گوگل بوده و در حال حاضر در شرکت اریکسون سوئد مشغول به کار می باشد. پژمان دانشجوی کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری دانشگاه سلطنتی استکهلم می باشد. او در شرکت گوگل مسئول نگهداری و پشتیبانی سیستمهای کنفرانس از راه دور بود و در حال حاضر در شرکت اریکسون به کار و مطالعه بر روی امنیت موبایلهای هوشمند یا smart phone ها می پردازد.

پژمان تجربیات خیلی خوبی از حضور موفق خودش در شرکت گوگل و همچنین اریکسون کسب کرده بود که در این سخنرانی به انتفال این تجربیات پرداخت. به طور کلی این کنفرانس نحوه شرکت داری، نحوه مدیریت منابع انسانی ، روشهای کار تیمی و گروهی رو به سبک گوگلی به کارشناسان و مدیران آموزش می داد!

در کل کنفرانسِ خیلی خوبی بود و برای من هم خیلی مفید و جذاب بود. پژمان در مدت کوتاهی که در تهران حضور داره کارگاههای کارآفرینی هم خواهد داشت، که پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاهها و همچنین تجربیاتش وبلاگ شخصیش به نام "یه وجب خاکِ اینترنت" رو در این آدرس مطالعه کنید.

پژمان دشتی نژاد انسانی فوق العاده پُر انرژی و با کوله باری از تجربیات بزرگ است، براش آرزوی موفقیت و سلامتی دارم… 🙂

پاسخ دهید