TweakSP ابزاری با قابلیت های بالا جهت مدیریت سایت های شرپوینتی

سلام

در این پُست تصمیم دارم شما رو با ابزار فوق العاده کارا به نام Tweak SP آشنا کنم. این ابزار قابلیت های زیادی را در اختیار مدیران سایت های شرپوینتی قرار می دهد! پس از نصب این ابزار و فعال سازی آن، منوی آن در منوی بالایی بخشCentral Administration قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید از امکانات آن که در ادامه تشریح خواهم کرد، استفاده نمایید.(شکل زیر)

1

حتماً تا به حال براتون پیش اومده که نیاز داشته باشید تا در یک صفحه، اطلاعات کامل مربوط به دیتابیس سایت ها شامل : فضایی که در اختیار گرفته اند، نام سایت مربوط به هر دیتابیس و همچنین تعداد سایت کالکشن ها و فضای هر یک رو مشاهده کنید! بخش Content Databases این ابزار این قابلیت را به شما می دهد.(شکل زیر)

 2

حتماً تا به حال نیاز به ابزاری داشتید تا اطلاعات Log فایلهای Diagnostic Logging شرپوینت رو براتون نمایش بده؟ بخش Logs View این ابزار این کار رو برای شما انجام میده!

 3

از همه مهمتر اینکه حتماً تا حالا بارها براتون پیش اومده که تصمیم داشته باشید به راحتی و سریع GUID مربوط به لیستهای موجود در سایت ها را مشاهده کنید! برای اینکار بخش View All Site Content این ابزار به شما کمک بزرگی خواهد کرد!

4

همچنین در صورتیکه این ابزار را مستقیماً در داخل سایت ها فعال کنید، گزینه ای به نام " View Extended Site Content" در منوی Site Actions سایت مورد نظر ایجاد خواهد شد و شما از طریق آن می توانید اطلاعات فوق را برای سایت مورد نظر مشاهده کنید!

Untitled-5

از این بهتر نمیشه! وقت رو هدر ندید و از آدرس زیر این ابزار فوق العاده رو دانلود کنید :

http://tweaksp.codeplex.com/Release/ProjectReleases.aspx?ReleaseId=10321

موفق باشید.

پاسخ دهید