معرفی ۷ پروژه جدید از CodePlex برای شیرپوینت ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰

سلام

همانطور که همه شما دوستان عزیزم مطلع هستید، سایت CodePlex محلی برای ارسال پروژه های کد باز توسط علاقمندان به برنامه نویسی می باشد. پروژه ها میتوانند در زمینه های مختلف برنامه نویسی و توسعه نرم افزار باشند. در این سایت پروژه های مختلفی هم از شیرپوینت وجود دارد که توسط کارشناسان شیرپوینت از سراسر دنیا به این سایت ارسال میشود.

در لیست جدید پروژه های ارسالی به کدپلکس، با چند پروژه جالب برخورد کردم که تصمیم گرفتم اطلاعات اونها رو در اختیار شما دوستانم قرار بدم. 🙂

۱- SharePoint Email Reminder :

یک ابزار بسیار جالب و کاربردی برای ارسال ایمیل خودکار به کاربران در لیست وظایف! این ابزار پس از فعال شدن بر روی لیست وظایف، در زمانهای مشخص ایمیل مورد نظر شما را به کاربرانی که وظایفی به آنها محول شده ارسال میکند. برای اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://spreminders.codeplex.com

۲- SharePoint 2010 User Profile WebPart :

این وب پارت کلیه اطلاعات مربوط به پروفایل کاربری افراد عضو سایت را به همراه مقادیر کامل آن نمایش میدهد.

http://sp2010userprofilewp.codeplex.com

 

۳-  FBA Configuration Manager for SharePoint 2010 :

تنظیم امکان FBA یا Form Based Authentication در شیرپوینت ۲۰۱۰ نیازمند اعمال تغییرات و تنظیمات در ۳ فایلweb.config میباشد. این سولوشن با یک کلیک به صورت خودکار تنظیمات لازم در این فایلها را برای شما انجام میدهد.

http://fbaconfigmanager.codeplex.com

 

۴- SharePoint Silverlight Clock :

یک ساعت بسیار جالب و شیک! برای شیرپوینت ۲۰۱۰ . این ساعت با سیلورلایت ۴ طراحی و تولید شده و دارای امکانات و تنظیمات مختلف میباشد. به راحتی میتوانید از این ساعت در پرتالهای شیرپوینتی استفاده کنید. 😉

Scr_Clock

http://spsclock.codeplex.com

 

۵-  SharePoint 2010 PowerShell v2 Reference :

مرجع کامل دستورات PowerShell برای شیرپوینت ۲۰۱۰ . افرادی که علاقمند به استفاده از دستورات پاورشل در شیرپوینت هستند، حتماً این فایل رو دانلود کنند.

http://sp2010powershellref.codeplex.com

 

۶- SharePoint Log Investigation Tools – SPLIT :

چند روز پیش در این پُست در مورد خطاهای شیرپوینت ۲۰۱۰ و استفاده از Correlation ID برای پیدا کردن خطای واقعی در شیرپوینت ۲۰۱۰ مطلبی رو نوشته بودم. ابزار SPLIT به شما کمک خواهد کرد تا با دادن Correlation ID مربوط به خطا و مشخص کردن زمان بروز خطا نسبت به زمان فعلی، اطلاعات مربوط به خطا رو به سرعت در پنجره این برنامه مشاهده کنید!

splitwin

منتظر نمونید و حتماً این برنامه رو که در دو نسخه وبی و ویندوزی ارائه شده از آدرس زیر دانلود کنید :

http://split.codeplex.com

 

۷- SharePoint Custom Form Template :

یک پروژه نمونه برای شیرپوینت ۲۰۱۰ و ویژوال استودیو ۲۰۱۰ که پس از اجرا یک لیست سفارشی به همراه Content Type و یک فرم نمونه طراحی شده در VS 2010 را در شیرپوینت ایجاد میکند.

codeplex_screenshot

این پروژه به صورت ساده نحوه ایجاد فرمهای مختلف سفارشی edit/New/… در شیرپوینت ۲۰۱۰ را به شما آموزش میدهد.

http://customformtemplates.codeplex.com

 

موفق و پیروز باشید. 🙂

پاسخ دهید