ارتباط SAP و SharePoint 2010 با استفاده از Duet Enterprise

سلام دوستان

حتماً نام شرکت SAP و محصولات آنرا به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده سیستم های Enterprise شنیده اید. مشتریان SAP ،شرکتهای در مقیاس تجاری بزرگ و به بالا میباشد. دامنه محصولات این شرکت آلمانی از سیستم های سازمانی مجزا و ERP تا پورتالهای سازمانی را شامل میشود. با توجه به توسعه بیش از پیش سیستم های این غول نرم افزاری در سراسر دنیا و افزایش مشتریان سازمانی آن، مایکروسافت از سال ۲۰۰۵ بر روی پروژه Duet به عنوان محصولی جهت ارتباط برخی محصولات مایکروسافت از جمله شرپوینت با SAP سرمایه گذاری کرد. جدیدترین محصول مایکروسافت که به تازگی معرفی شده، Duet Enterprise میباشد.

Duet Enterprise محصول جدید مایکروسافت برای ایجاد ارتباط بین شرپوینت ۲۰۱۰ و SAP میباشد. Duet Enterprise قابلیتهای Collaboration در مایکروسافت شرپوینت ۲۰۱۰، SAP و آفیس ۲۰۱۰ را با استفاده از پردازش های تجاری (Business Processes) به هم مرتبط میسازد.

 

clip_image002_2

Duet Enterprise,SAP,Office and SharePoint

به عبارتی Duet Enterprise بستری را جهت ارتباط برنامه های کاربردی SAP و مایکروسافت شرپوینت ۲۰۱۰ فراهم می کند. که این امکانات به کاربر نهایی در جهت افزایش بهره وری و استفاده آسان از قابلیت های این دو سیستم در کنار هم، کمک خواهد کرد. همچنین با استفاده از Duet Enterprise میتوان به گزارشات SAP ، فرآیندهای کاری SAP و داده های SAP از طریق شرپوینت دسترسی داشت و حتی آنها را جستجو کرد. (نمایش اطلاعات SAP از طریق اینترفیس شرپوینت ۲۰۱۰)

اگر علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر هستید، به آدرسهای زیر مراجعه کنید :

 

موفق باشید  🙂

پاسخ دهید