ثبت نام کنید! برگزاری اولین کنفرانس تخصصی شیرپوینت برای اعضاء سایت

سلام به همه دوستان و اعضاء سایت

همانطور که پیش تر اعلام کرده بودیم قرار بود برگزاری اولین کنفرانس علمی  و تخصصی شیرپوینت در اردیبهشت ماه ۹۱ صورت گیرد که با توجه به اینکه از افراد مطرح خارجی نیز برای سخنرانی دعوت شده بود، لذا برنامه ریزی به گونه ای انجام گرفت تا ایشان نیز بتوانند در کنفرانس اول سخنرانی داشته باشند.

لذا از بین دعوت شدگان فعلاً  آقای مهندس الوندی کارشناس ارشد شیرپوینت از آلمان توانستند به برنامه این کنفرانس برسند و سخنرانی خواهند داشت.

به هر حال با توجه به مشکلات اجرایی هر کنفرانسی ، در نهایت کنفرانس اول شیرپوینت برای چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ۹۱ در تهران و با مباحث بسیار جذاب و به روز برگزار خواهد شد.

عزیزانی که در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد از کارشناسان برجسته و متخصص در حوزه شیرپوینت و سیستم های مرتبط با چندین سال سابقه اجرایی میباشند.

موضوعات سخنرانی : شیرپوینت ۱۵ ، یکپارچگی شیرپوینت و SAP ، مدیریت پروژه ۲۰۱۰ مایکروسافت،بهترین روش ها برای گرافیک و طراحی سایت شیرپوینتی ، معرفی Cloud، آفیس ۳۶۵ و شیرپوینت آنلاین به همراه دموی آنلاین در کنفرانس و …

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه فرمایید. سایت رسمی کنفرانس SharePointConference.ir میباشد و کلیه اطلاع رسانی ها و ثبت نام های کنفرانس ها از طریق این سایت انجام خواهد گرفت.

با توجه به محدودیت سالن، تعداد ثبت نام ها محدود میباشد و پس از تکمیل شدن ظرفیت، ثبت نام بسته خواهد شد.

سعی خواهیم کرد تا با حمایت شما عزیزان و اعضاء پایگاه کاربران فارسی زبان شیرپوینت، این کنفرانس ها را به صورت دوره ای و در چندین نوبت در سال برگزار نماییم.

جا دارد از دوستان و حامیان این سمینار که در ادامه این راه نیز همراه ما خواهند بود تشکر ویژه داشته باشم.

به امید دیدار شما عزیزان در اولین کنفرانس شیرپوینت. Smile

پاسخ دهید