محصولات جدید مایکروسافت Visual Studio 2013، SQL 2014، Windows 8.1

دوستان سلام

مدتی هست که در حال کار بر روی سایت IranSharePoint هستم و به همین دلیل و کلی مشغله های کاری دیگه، نرسیدم که وبلاگم رو آپدیت کنم. البته سعی میکنم همیشه چندتا مطلب جدید برای شما دوستانم اینجا ارسال کنم.

بعد از سایتهای PSPCommunity.org (که همین سایت فعلی هست) و سایتهای SharePointWiki.ir و SharePointConference.ir ، سایت جدید IranSharePoint.ir رو راه اندازی خواهیم کرد و این سایت یک سایت اطلاع رسانی و فروش محصولات شرپوینتی میباشد. فعلاً تا اینجا رو داشته باشید بعداً مفصل راجع به این سایت و امکاناتش در پست دیگری توضیح خواهم داد.  Smile

خب! اما محصولات جدید مایکروسافت.

مایکروسافت به تازگی Visual Studio 2013 رو عرضه کرده و هر اپلیکیشنی که دوست داشته باشید رو میتونید از طریق این ابزار برای ویندوز ۸٫۱ تا ویندوز فون ۸ و Azure و شرپوینت ۲۰۱۳ و  …. تولید کنید. اطلاعات تکمیلیش رو از وبلاگ Somasegar از مایکروسافت بخونید :

http://blogs.msdn.com/b/somasegar/archive/2013/10/17/visual-studio-2013-available-for-download.aspx

نسخه Express رو هم از اینجا میتونید دانلود کنید:

http://www.microsoft.com/visualstudio/eng#downloads+d-2013-express

مایکروسافت همچنین امروز امکان ارتقاء رایگان از ویندوز ۸ به ۸٫۱ رو برای کاربران ویندوز ۸ از طریق App Store مایکروسافت فراهم کرد! برای جزئیات بیشتر به سایت مایکروسافت در آدرس زیر رجوع کنید :

http://blogs.windows.com/windows/b/bloggingwindows/archive/2013/10/17/windows-8-1-now-available.aspx

مایکروسافت بیکار ننشسته و نسخه جدید SQL Server رو هم با عنوان SQL Server 2014 رو عرضه کرده. اما نسخه ای که این هفته عرضه کرده CTP2 هستش و هنوز ریلیز نهایی نشده! اگر علاقمند هستید این نسخه رو قبل از عرضه نهایی تست کنید به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://technet.microsoft.com/en-gb/evalcenter/dn205290.aspx

خلاصه که سرعت تولید و عرضه تکنولوژی مخصوصاً در مایکروسافت بسیار بالاست و فقط خواهشاً جا نمونید… Winking smile 

 

موفق باشید.

پاسخ دهید