در ۱۶ مرحله یک سایت فروشگاهی با شرپوینت ۲۰۱۳ بسازید!

علاقمندان به شرپوینت سلام!

همانطور که مطلع هستید شرپوینت ۲۰۱۳ امکانات جدیدی را جهت توسعه وب سایت ها و پورتال های اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده است. امکاناتی از قبیل Cross-Site Publishing ، Managed Navigation, faceted Navigation, Content Search و …. . در تحقیقاتی که درباره این موارد انجام میدادم، با یک پروژه جذاب به نام Product-centric website in sharepoint 2013 برخورد کردم که به زیبایی هر چه تمام موارد فوق را در قالب یک پروژه به شما آموزش میدهد. این پروژه مراحل ایجاد یک سایت محصول محور یا فروشگاهی با استفاده از امکانات شرپوینت ۲۰۱۳ میباشد!

پروژه فوق توسط مایکروسافت و در ۱۶ مرحله نحوه ایجاد یک سایت فروشگاهی را به شما آموزش میدهد. در مراحل مختلف کار شما به صورت عملی با مفاهیم Cross-Site Publishing ، همچنین Faceted Navigation ها و نحوه تنظیمات Search ، ساختیار Taxonomy در محصولات که بسیار کاربردی هستند آشنا خواهید شد.

 

با مطالعه این پروژه خواهید دید که شرپوینت با استفاده از امکانات فوق العاده ای که دارد، در بحث توسعه سایت های محصول محور نیز بسیار توانمند عمل میکند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید و از دنیای شرپوینت ۲۰۱۳ لذت ببرید :

http://blogs.technet.com/b/tothesharepoint/archive/2013/02/14/how-to-set-up-a-product-centric-web-site-in-sharepoint-2013.aspx

 

موفق باشید. Smile

پاسخ دهید