نمونه سایت طراحی شده با شرپوینت ۲۰۱۰!

اگه هنوز فرصت نصب شرپوینت ۲۰۱۰ بتا رو پیدا نکردید و یا حوصله نصب اون رو ندارید و از طرفی هم مشتاق هستید که محیط این محصول جدید رو ببینید، پیشنهاد میکنم یک سری به آدرس زیر بزنید! سایت wssdemo در یک اقدام جالب سایتش رو به نسخه Microsoft® Windows® SharePoint™ Foundation 2010  یعنی همون WSS 4.0 ارتقاء داده که می تونید از آدرس زیر وارد سایتش بشید :

http://www.wssdemo.com/default.aspx

 

و اما در مورد شرپوینت ۲۰۱۰ بتا که قبلا هم در مورد ویژگیهای جدید اون مطالبی گفته شد؛ در نگاه اول وقتی وارد یک سایت که با شرپوینت ۲۰۱۰ طراحی شده می شوید ممکنه براتون یک مقداری گیج کننده باشه! ظاهر سایت ها نسبت به نسخه قبلی خیلی تغییر کرده و همچنین دیگه خبری از اون نوار تکراری لیست ها هم نیست! در عوض همه چیز در Ribbon سایت قرار گرفته و مهمتر از همه اینکه با استفاده از تکنولوژی Ajax خیلی از postback های اضافی حذف شده!

به نظر من تغییر ظاهر سایتها از شرپوینت ۲۰۰۷ به ۲۰۱۰ همانند تغییرات داده شده  در محصولات آفیس ۲۰۰۷ نسبت به نسخه ۲۰۰۳ آن است، که در ابتدا ممکنه یک کمی سخت به نظر برسه ولی هرچی بیشتر کار می کنیم ، می بینیم که چقدر ساده و ساده تر شده حتی تا جایی که دیگه برگشت به عقب واقعا کار دشواری خواهد بود!

 امیدوارم از این محصول جدید لذت ببرید.

موفق باشید.

پاسخ دهید