نحوه حذف Microsoft##SSEE بعد از نصب ناموفق WSS 3.0

6550 مرتبه3 answers1 دنبال کننده
0
مدیر سایت 52 امتیاز مدیر سایت این سئوال را ویرایش کرده در
پس از آنکه شما WSS 3.0 را برروی ویندوز سرور نصب کردید، و پس از اتمام عملیات نصب و هنگام Configuration ، بر خلاف MOSS 2007 که هنگام Configuration  به شما اجازه انتخاب نام سرور و Instance Name مربوط به سرور اس کیو ال را می دهد، WSS به صورت پیش فرض یک Instance Name با نام Microsoft##SSEE برای کانکشن مربوط به دیتابیس SQL Server ایجاد می کند و از این نام برای درج اطلاعات و WSS_Content ها استفاده می نماید. حال اگر پس از انجام تنظیمات وارد Central Administrator شدید و خواستید Web Application جدید ایجاد کنید و با پیغام های خطای مختلفی از جمله "Unknown Error" مواجه شدید، نیاز خواهید داشت تا WSS را مجدداً نصب نمایید! حال ابتدا باید Instance Name دیتابیس ایجاد شده را نیز حذف نمایید و دوباره آنرا نصب کنید. برای حذف WSS و Microsoft##SSEE باید مراحل زیر را انجام دهید تا Uninstall کردن آنها به درستی انجام شود و مجدداً WSS 3.0 را روی سرور نصب کنید :

۱– ابتدا WSS 3.0 را از طریق کنترل پنل Uninstall نمایید.

۲– از قسمت RUN ویندوز Regedit را اجرا کنید و وارد این آدرس کلید شوید :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

۳– در پنجره سمت چ
پ زیر قسمت Uninstall نام های همرا با شماره GUID را مشاهده می کنید.هرکدام از این کلید ها را باز کنید و در پنجره سمت راست به دنبال این کلمه بگردید "…Microsoft SQL 2005 embedded Edition" اگر این کلمه را پیدا کردید در همین قسمت یک Value با نام "UninstallString"  را پیدا کنید و مقدار داخل آنرا که چیزی شبیه این است : msiexec /x {CEB5780F-1A70-44A9-850F-DE6C4F6AA8FB{ کپی کنید.

۴– حال وارد Command Prompt شده و آنرا بچسبانید (Paste) و در انتهای آن این دستور را اضافه کنید : CALLERID=OCSETUP.EXE و اجرا نمایید تا SSEE از روی سیستم حذف شود. مانند این :

Msiexec /x {CEB5780F-1A70-44A9-850F-DE6C4F6AA8FB} CALLERID=OCSETUP.EXE 

۵– حال وارد این آدرس شوید و محتویات آنرا حذف نمایید : windir%\SYSMSI\SSEE%  

۶– سرور را ریستارت Restart نمایید.

۷– اکنون می توانید WSS را مجدداً نصب نمایید.
×

ورود

آمار سئوال

  • فعال
  • نماها1 مرتبه
  • پاسخ0 پاسخ
  • دنبال کنندگان1 دنبال کننده