word document در sharepoint 2010
سلام.
همونطوری که می دونید یکی از قابلیت های sharepoin
t اینه که از فایل word برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنه.
t اینه که از فایل word برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنه.
به عنوان مثال فرض کنید یک سازمان می خواد اطلاعاتی در رابطه با پرسنل جمع آوری کند . برای این منظور یک فرم در word طراحی شده و به هر پرسنل ارسال می شود.
پرسنل اطلاعات را وارد کرده، و هر پرسنل فایل word خودش را به مدیر سازمان ارسال می کند.
حال مدیر می خواد همه فایل های word به صورت یک جا جمع آوری بشه که بتونه از آن ها گزارش گیری کنه.
می شه راهنمایی بفرمایید مدیر به چه نحوی می تونه این کارو انجام بده؟
با تشکر
لطفاً جهت مشاهده پاسخ ها و نظرات وارد شوید و یا ثبت نام کنید
×