سال نو مبارک!

سلام به همه دوستان عزیز

یک روز تا آغاز سال جدید باقی مونده و همگی ما آماده هستیم که عید نوروز و شروع سال جدید رو جشن بگیریم. پیشاپیش این عید فرخنده و سال جدید رو به همه شما دوستان عزیزم تبریک میگم و امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادی برای شما باشه.

سال گذشته تلاش کردیم تا وبلاگها و انجمنهای سایت Persian SharePoint Community مانند همیشه فعال باشند و افراد علاقمند به شرپوینت دانش خودشون رو از این طریق با سایر افراد به اشتراک بگذارند. کم و کاستی هایی در این زمینه وجود داشت که مطمئنا بهبود خواهند یافت. در حال حاضر این سایت پربازدیدترین سایت فارسی زبان در زمینه شرپوینت میباشد و تعداد اعضا آن به حدود ۷۰۰ عضو رسیده است. تا کنون بیش از ۶۱۰۰۰ بازدید از سایت صورت گرفته و  امیدواریم با توسعه فعالیت ها این روند رو به رشد در سال های آتی ادامه داشته باشد. مطمئنا این امر زمانی محقق می شود که همه شما دوستان و علاقمندان ما را در این زمینه همراهی نمایید.

برای دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان، در منوی اصلی سایت یک بخش به عنوان نظرسنجی ایجاد کردیم تا از این طریق فیدبک های لازم جهت ارتقا فعالیت های سایت را دریافت کنیم. تصمیم داریم به مرور نظرسنجی های مختلفی را در این بخش مطرح کنیم. خوشحال خواهیم شد نظرات خود را از این طریق برای ما ارسال فرمایید. برای شرکت در نظرسنجی ها به این آدرس مراجعه کنید.

همچنین از این پس می توانید از طریق دو آدرس http://PSPCommunity.org و http://SharePointCommunity.ir به سایت و بخش های مختلف اون دسترسی داشته باشید.

در سال جدید بخش های جدیدی به سایت اضافه خواهد شد که به موقع اعلام خواهیم کرد. بخش اسپانسرهای سایت هم در حال تکمیل است و به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.

در سال گذشته همین موقع من یک پُست با نام “هفت سین شرپوینتی” ارسال کرده بودم که شامل یک هفت سین از نوع شرپوینتی بود و تصمیم گرفتم اون تصویر رو امسال هم در این پُست اضافه کنم. 🙂

اینم هفت سین شیرپوینتی سال نو! چطوره !؟ 😉

 

 

با آرزوی بهترینها برای شما.

آرش آقاجانی

پاسخ دهید