سال نو مبارک

سلام به همه دوستان، همکاران، بازدیدکنندگان و افرادی که این وبلاگ رو پیگیری میکنند.

 سال گذشته : سال ۱۳۸۹ هم با همه فراز و نشیب ها سپری شد، سالی که برای من سالی پر از تجربه در عرصه زندگی و کار بود. سالی که هر روزش برای من حرکتی رو به جلو بود. سالی پر مشغله در زمینه شیرپوینت، فعالیت های شرپوینتی و پروژه های شیرپوینتی. در سال گذشته با شرکتها و تیم های جدید آشنا شدم و همکاری های خوبی رو با هم آغاز کردیم. امیدوارم شما عزیزان هم سال خوب و موفقی را سپری کرده باشید.

Community : در سال گذشته شاهد افزایش تعداد کاربران فارسی زبان شرپوینت بودیم که این آمار از افزایش چشمگیر تعداد اعضاء پایگاه Persian SharePoint Community کاملاً مشخص است. در سال گذشته انتقادات و پیشنهادات مختلفی در زمینه فعالیت های پایگاه دریافت کردم و از همه شما سپاسگزارم. فعالیت پایگاه در سال ۸۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۸۸ با کاهش روبه رو بود و این به دلیل مشغله زیاد تیم ما و بلاگرها بود. اما تعداد کاربران جدیدی که به عضویت سایت درآمدند بیش از ۲ برابر بود. در سال جدید (۱۳۹۰) تغییرات جدی ای در فعالیت های پایگاه صورت خواهد گرفت که شاهد آن خواهید بود. شرکتهای اسپانسر معرفی خواهند شد و برگزاری مرتب سمینارها و کنفرانس های تخصصی از اوایل تابستان ۹۰ برای اعضاء پایگاه، برنامه ریزی شده است که از طریق سایت جداگانه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

Wiki : ما در ابتدای سال گذشته "دانشنامه فارسی شرپوینت" را راه اندازی کردیم که حرکت موفقی بود. بنا به دلایلی امکان عضویت را در این دانشنامه غیرفعال کردیم و تا نهایی شدن یکسری اطلاعات دانشنامه این روند ادامه خواهد داشت، اما محتوای آن بدون محدودیت برای همه قابل دسترس میباشد. محتوای دانشنامه در سال جدید تغییرات زیادی خواهد داشت و قرار هست دوستان جدیدی در این زمینه به ما کمک کنند.

یک خبر : همچون سال گذشته، برای سال جدید هم در حال آماده سازی یک ابزار جدید! جهت توسعه دانش شرپوینت در بین فارسی زبانان هستیم، که پس از تکمیل و انجام تست نهایی به اطلاع شما دوستان خواهیم رساند.

یک نکته : پایگاه، دانشنامه، وبلاگها و ابزارهای مشابه ایده ها و تلاشهای ما در جهت نشر دانش تخصصی ما و شماست. پس خوبه که همه ما در پربارتر شدن آن تلاش کنیم. سعی کنیم تنها استفاده کننده و مصرف کننده نباشیم و در پاسخ به سوالات، شرکت در مباحث انجمنها و وبلاگها و نشر تجربیاتمون مشارکت داشته باشیم. همانطوری که از یافتن پاسخ سوالها و مشکلاتتان در بلاگها و انجمنها، که تجربه دیگران بوده، خوشحال میشوید، به همان اندازه با اشتراک تجربیاتتان میتوانید افراد دیگری را خوشحال کنید.

سال نو :

برآمد باد صبح و بوی نوروز       به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال        همایون بادت این روز و همه روز

فرا رسیدن سال جدید را به همه شما دوستانم تبریک میگم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای شما آرزومندم.

 

با آرزوی موفقیت – آرش آقاجانی

پاسخ دهید