۱۰ سایت برتر اینترانت سال ۲۰۰۹ – نمایش قدرت شیرپوینت!

دکتر جاکوب نیلسن اسامی ۱۰ سایت برتر اینترانت سال ۲۰۰۹ را براساس نظرسنجی های انجام شده در این آدرس منتشر کرده است. نکته مهم و برجسته در خلاصه گزارش ایشان، مطلب زیر است، که متن انگلیسی آنرا عیناً آورده ام :

" Intranets are getting more strategic, with increased collaboration support. Team size is growing by 12% per year, and platforms are becoming integrated, with a strong showing for SharePoint. Improving usability increased use by 106% on average."

این نتایج نظرسنجی نشان می دهد که استفاده از شیرپوینت از سال ۲۰۰۷ به بعد رشد قابل توجهی پیدا کرده که این پیشرفت در نمودار زیر نیز مشاهده می شود :

 

در سال ۲۰۰۷و ۲۰۰۸ تقریباً یک سوم از برگزیدگان سایت های اینترانت، شیرپوینتی بوده اند. در حالیکه در سال ۲۰۰۹ ، ۵ مورد از ۱۰ موردِ سایتهای برگزیده، شیرپوینتی می باشند!!

برای کسب اطلاعات بیشتر،گزارش بالا را مطالعه کنید.

آمارها و نتایج فوق نشان دهنده قدرت بالای شیرپوینت در پیاده سازی و مدیریت سایت های اینترانت با حجم داده ای بسیار وسیع و تعداد زیادی کاربر (از ۳۰۰۰ نفر تا حدود ۴۰۰۰۰ نفر) می باشد.

همچنین این نتایج رشد چشمگیر استفاده کنندگان شیرپوینت در سراسر دنیا را نشان می دهد که هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

 

پاسخ دهید