برگزاری اولین کنفرانس تخصصی شیرپوینت برای اعضاء سایت

دوستان سلام

همانطور که پیش تر قول داده بودیم، شرایط، امکانات و سالن جهت برگزاری اولین کنفرانس تخصصی شیرپوینت توسط “پایگاه مرجع کاربران فارسی زبان شیرپوینت” مهیا شده و تصمیم داریم تا به حول و قوه الهی اولین کنفرانس تخصصی شیرپوینت را برای اعضاء و کاربران سایت Persian SharePoint Community تا انتهای سال ۱۳۹۰ برگزار کنیم.

برنامه ریزی به گونه ای خواهد بود که این کنفرانس ها به صورت ماهانه توسط پایگاه و با حمایت اسپانسرها اجرا شود و ان شاا… برای سال جدید به صورت منظم و منسجم کنفرانس های تخصصی شیرپوینت را با حضور علاقمندان و کارشناسان برجسته برگزار کنیم.

در همین راستا برای اینکه اولین کنفرانس به صورت شایسته ای برگزار شود، تصمیم داریم تا یک نظرسنجی اولیه قبل از ثبت نام کنفرانس انجام بدیم و از نظرات شما در راستای برگزاری کنفرانس استفاده کنیم، همچنین براساس این نظرسنجی تخمینی از تعداد شرکت کنندگان و همچنین افراد علاقمند به سخنرانی داشته باشیم.

از دوستانی که عضو سایت هستند و علاقمند به شرکت در این کنفرانس می باشند خواهشمندیم پس از ورود به سایت و با استفاده از نام کاربری خود از طریق لینک زیر، فرم نظرسنجی را تکمیل و برای ما ارسال نمایند. افرادی هم که عضو سایت نیستند، ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس وارد بخش نظرسنجی به آدرس زیر شوند :

http://microsoftcommunity.ir/SurveyForm.aspx

با توجه به محدودیت زمانی این نظرسنجی تا تاریخ ۲۸/۱۱/۹۰ ، (۲۸ بهمن ماه) فعال میباشد و پس از اتمام نظرسنجی، اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ثبت نام و جزئیات کنفرانس از طریق همین سایت و بخش “کنفرانس ها” اطلاع رسانی خواهد شد.

با آرزوی موفقیت.

پاسخ دهید