چند خبر در مورد برگزاری کنفرانس شیرپوینت

سلام

از همه شما دوستان و عزیزانی که در “نظرسنجی اولین کنفرانس تخصصی شیرپوینت” شرکت کردید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس یاری فرمودید کمال تشکر را داریم. به اطلاع شما عزیزان و علاقمندان میرسانم که نظرات بسیار زیاد و قابل توجهی در این رابطه از طریق سایت دریافت شد که نشانه علاقه شما عزیزان به شرکت در این کنفرانس تخصصی می باشد.

تیم مدیریت کنفرانس، سالن همایش را برای تاریخ ۲۱ اسفند هماهنگ و آماده سازی کرده بود و سخنرانان اصلی برای سخنرانی مشخص شده بودند، اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضاء سایت از شهرهای مختلف کشور تمایل برای حضور در این کنفرانس را دارند و به دلیل مشغله های کاری پایان سال و نزدیکی به سال جدید خواستار تغییر زمان برگزاری همایش شده اند، لذا ما با احترام به نظرات شما عزیزان، زمان برگزاری کنفرانس را به اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۱ تغییر دادیم. بر همین اساس نظرسنجی تا انتهای سال ۹۰ فعال خواهد بود و دوستان میتوانند نظرات خود را همچنان برای ما ارسال نمایند. (خواهشمندیم همه عزیزانی که علاقمند به شرکت در کنفرانس هستند، فرم نظرسنجی را تکمیل کنند تا تعداد شرکت کنندگان با تخمین درستی مشخص شوند و با محدودیت تعداد ثبت نام شرمنده شما عزیزان نشویم.)

براساس نظرات دریافت شده، ان شاا… همایش ها از سال جدید به صورت ماهانه و به طور مداوم برگزار خواهد شد و تقویم آن با کنفرانس های شیرپوینت مایکروسافت سررسید می گردد.

علاقمندان توجه داشته باشند که هدف از برگزاری این کنفرانس ها مشارکت و تعامل بیشتر جامعه متخصصین شیرپوینت، کارشناسان سازمان ها و شرکت ها و همچنین ایجاد محیط پرسش و پاسخ و برگزاری کارگاه های گروهی در حوزه شیرپوینت و محصولات مرتبط می باشد. در وهله اول از کارشناسان و متخصصین برجسته داخلی برای سخنرانی کنفرانس ها دعوت شده است و با توجه به ارتباطات این پایگاه با دفتر منطقه ای مایکروسافت و سخنرانان بین المللی، سعی خواهد شد از سخنرانان برجسته خارجی نیز در این همایش ها بهره مند شویم.

سایت اصلی و رسمی کنفرانس بر روی آدرس SharePointConference.ir در حال راه اندازی میباشد و به زودی کلیه اطلاع رسانی ها و ثبت نام ها از طریق این سایت انجام خواهد گرفت.

ثبت نام برای شرکت در اولین کنفرانس از فروردین ماه سال ۹۱ آغاز خواهد شد و برنامه سخنرانی و اطلاعات کامل آن از طریق سایت کنفرانس اعلام خواهد گردید.

 

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

پاسخ دهید