مایکروسافت GigJam

GigJam جدیدترین و کاربردی ترین ابزار مایکروسافت برای افراد در سازمان ها می باشد که مشغله کاری بالایی دارند. این ابزار با فضایی که به شکل یک صفحه می باشد، به شما اجازه می دهد کارهای جاری و روزانه خود را از خواندن و مشاهده ایمیل سازمانی در آتلوک تا تعامل با مشتری از طریق CRM یا Salesforce و یا مشارکت در یک پروژه را به سریعترین شکل و در یک فضای تعاملی انجام دهید.

images

GigJam یک ابزار مدیریتی تعاملی برای کارهای در دست می باشد که با استفاده از سرویس های مختلفی که به صورت پیش فرض توسط مایکروسافت در آن تعبیه شده، به شما در تسریع انجام امور جاری در سازمان و یا به صورت شخصی کمک می نماید.

شما با ایجاد یک gig صاحب آن gig می شوید و در این gig میتوانید انواع کارتهای مختلف را براساس نیاز خود ایجاد کنید و آنها را به سرویس های خارجی تعبیه شده متصل کنید. این سرویس ها شامل DropBox، Dynamics، Google, Office 365, Outlook , OneDrive , Salesforce  و Wunderlist و …. می باشد.

22

سپس می توانید کارتهای خود را که میتواند شامل یک ایمیل، یک سند یا یک وظیفه باشد را با دیگر همکاران خود یا مشتریان به اشتراک بگذارید آنهم با ایجاد یک علامت دایره از طریق موس بر روی یک کارت!

2016-05-19 (3)

همچنین با بر گرداندن یک کارت می توانید روی آن کارت یا سرویس یادداشت قرار دهید و آنرا به کاربری که با او در حال تعامل هستید به اشتراک بگذارید. با علامت ضربدر “X” بر روی یک بخشی از کارت می توانید آن بخش از اطلاعات را از کاربری که با وی در حال تعامل هستید پنهان کنید.

GigJam به صورت کامل با کرتانا سرویس هوشمند مایکرسافت یکپارچه هست و میتوانید از طریق کرتانا به gig فرمان دهید تا یک کارت را برایتان ایجاد کند یا آنرا به اشتراک بگذارد.

در تصویر بالا من یک gig ایجاد کردم که به ترتیب از راست وظایف من در wunderlist و در وسط یک فایل ورد از یک قرارداد و در سمت چپ هم یک کارت جهت اتصال به وان درایو را در آن قرار دادم! این ساده ترین استفاده از GigJam میباشد. مایکروسافت نمونه های جذابتری از gig رو در یوتیوب منتشر کرده که نحوه تعامل با مشتری و پاسخ به مشتری برای یک کارشناس فروش را به صورت فوق العاده ای بررسی میکند. پیشنهاد میکنم برای آشنایی با GigJam این ویدئوی معرفی را نگاه کنید.

ویدئوی معرفی :  http://www.aparat.com/v/A5Odh

دانلود گیگ جم :  https://www.microsoft.com/en-us/gigjam/download.aspx

سایت رسمی گیگ جم : https://www.microsoft.com/en-us/gigjam

موفق باشید.

پاسخ دهید